SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av julia - 18 februari 2010 20:48

Voff Voff där !

Nu har jag varit ute på promenad med matte och fick gå själv med henne och det är alltid bra tecken blev lite träning och får fint i kopplet förbi alla dess människor som jag vet ÄLSKAR mig (men konstigt nog får vi inte hälsa på varandra ? knasig den dära matte som inte förstår) och blev även lite sitt stannakvar medan matte kaste med boll framför mig , oskysst ! men sen förstod jag sitter jag bara dära så får jag ju springa upp i snön o leta rett på den :DD rikigt roligt faktsikt ! så blev det lite inkallsövningar och få fint brevid utan koppel, förstår inte rikigt varför ja inte kan få springa själv som jag vill när jag är lös ju ?

Sen var vi hemma och då plötsligt så fick jag inte följa med ut med dom andra hundarna också det var lite taskit tycker jag allt så skällde en gång för och se om det bara glömt mig.. men sen kom dom tillbaka så nu kan jag vara lugn när hela flocken är samlad och lägga mig i vardagsrummet på nåns fötter :)


  


Puss puss från lilla jag !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards