SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av julia - 19 februari 2010 22:22

Hej nu innan det är dags o läga sig ska ja bara berätta vad ja har sysslar med idag!


Vi vaknade och åt frukost sen hoppa vi på någon buss mot stan, där det var rulltrappor (dom är läskiga) och tunnelbannan åkte vi till något ställa där det krylla av folk som sprang hit o dit, det känndes lite stressigt men jag skötte mig sa min matte så jag fick små godis bitar ibland :) var många som kom fram och frågade om jag hade olika färg på mina ögon - det ser dom väl själv ?   


Två timmar bestod av massa tunnelbane åkning hit o dit och tvärbanan testade vi på också och så gick vi igenom en galleria och där var det mycket folk kan jag säga !

 Sen var jag helt slut så vi tog bussen hem och sov :)


En hel del och kolla på fanns det nere vid tunnelbanan..

 

Och dom här fåglarna hade jag gärna tagit en lekpaus med.. 

     



God natt och trevlig helg :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards