SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av julia - 14 mars 2010 13:16

  Här kommer lite bilder från mina senaste promenader! när det är sol så håller matte på med sin kamera i tid o otid , får se om jag fastnade på något kort !



Ibland händer det faktsikt att vi delar pinne :D

 


Vad finns det som inte en Aussie klarar ? (;

 


Jag lyckades iallafall ta mig upp hära *stolt*

   


Komigen ! vem sover på promenaden ? :D


  Snabbast är jag oxå :D


   Har hört att vi är ganska så söta faktsikt !  

Ronja

   

vem kan inte göra flera saker samtigt ? buga,jäspa,slicka sig runt munen, den ni!

 


 Solar eller så är det matte som sagt åt mig o ligga plats ...  

kommer du matte?

  



Nu ska jag villa upp mig och hoppas på lite träning ikväll, hoppas ni haft en bra helg ni med ! KRAM   


Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards