SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av julia - 28 mars 2010 17:04

Gårdagens utställning gick bra, min finna lilla pojke kom på 2a plats bästa hanvalpen och fick åka hem med ett Hp och finkritik :)


    


Och inte nog med att jag är nöjd med det så skötta han sig väldigt bra tycker jag (för att vare det största busfröet)


Så träffa vi uppfödaren Lotta vilket var roligt, och även hundtränaren Emma som ställde ut sin pumivalp för första gången som blev BIR och BIR R , GRATTIS !


Så nu ska vi anmäla oss till katrineholms utställning i Maj !   


Kram

Av julia - 28 mars 2010 16:52

 Här kommer lite bilder från i fredags när jag var på kolmården   



Skogshunden

 

Dom Afrikanska Vildhundarna


Lamorna var allt nyfikna vad vi gjorde i deras inhängnad

   


Tigrarna sprang vi förbi också

  


Dom häftigaste, Vargarna

 

Häftig känsla, men inte så kaxig när alfahanen står över en och har munen över hela ansiktet (;

  



Ett Minna för livet !    

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards