SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg under april 2010

Av julia - 25 april 2010 15:28

Grattis Grattis Grattis alla mina syskon !


Igår fyllde vi 1 år, nu börjar vi bli stora, och det firade vi med mycket träning och paket !

Fick både ett nytt halsband och ett stort köttben   


Kals haten på :D

  

Kals kompis !

  

Vad kan det vara i det här paketet ..?

  

Gott luktar de :D

  

Ett STORT BEN !! :D *till bara mig , så våga inte försöka ta det :D  *

  



/ Ajax


Av julia - 22 april 2010 20:31

Var ett tag sen vi lämna lite avtryck hära, men nu så, på senaste tiden har väl mest bestått av skolan ,jobb och hundträning och kurser , har varit mycket födelsedagar så här i April många att åka runt att fira !  :D


I Torsdags var sista Freestyle kursen också lite tråkigt men många konster har vi lärt oss och på Tisdag börjar det en ny kurs igen :)


Hade massor jag tänkte skriva och berätta om men nu blev det tomt i huvudet så ni får se lite bilder från senaste freestyle kursen i stället    så åter kommer vi !





   

Bugar !

  Zebra (vår senaste konst, nu ska vi bara lära in Jump så han kan hoppa in till mig på bakbenen)

Snurr !!

   

Emellan :

 


  Posar ! ;D  

Slalom mellan benen:

   

Övar o ha andra hundar runt om men fokus på mig ! :)

  



Go natt !

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards