SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av julia - 2 maj 2010 15:06

Sådär ja, nu är man ett år men antar att jag fortfarande är en liten tonåring och unghund får i tisdags så började jag en ny kurs, unghundskurs med matte och där var det flera rastlösa busiga hundar men icke fick man leka med dom inte nää... konstigt de dära (?)   

Men träna gjorde vi och det är ju roooligt och gott med alla köttbullar   


Och i Fredags åkte jag med mattes mamma ut till landet, antar att det är det här som kallas "semester" ingen matte och bara lek o springa i skooogen hela dagarna ! men juste jag fick en såndära vit halsband runt halsen innan jag åkte för tydligen i tosdags när vi va i skogen så fick jag 7 ÄKLIGA FÄSTINGAR !

Så nu hoppas jag inte få nåra mera äkliga kryp på mig så matte kan kela med mig i lung o ro !


Men börjarade längta lite efter matte så för någon timma sen så åkte vi hem igen och är rätt trött nu så ska lägga mig och villa och sen hoppas ja på lite kvällsträning och en promenad !


Hoppas ni också hade en bra helg och Valborg min var iaf toppen, inga massa reketer och läskig eld !   


Kram Ajax

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards