SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Härligt Väder

Av julia - 20 maj 2010 19:11

Sådär, haft fullt upp i veckan !


Men förra helgen spenderade vi somsagt hela söndagen på Katrineholms BK för utställning var det tänkt men eftersom min lilla prins va halt så kunde vi tyvär inte delta... lite tråkigt    men nu är han återställd !

Men vi fick träffa alla snygga syskonen som sköta sig jätte bra i ringen   

det var kul och se men tyvär kunde dom inte leka det hade varit kul o se :)


I Tisdags var det kurs igen och körde en bana en och en medan dom andra körde platsliggning (man "fick inte" ha koppel på sin hund under hela kursen) Ajax skötte sig jätte bra han sprang bara ifrån mig en gång för o springa till den jätte söta tollartiken som låg brevid   


Tog en massa fina bilder på utställningen så om ni mailar er mailadress kan jag maila över några om ni vill :) *men bjuder såklart på några här också på mina snygga bröder, lite avis på deras fina svansar och päls ;) *


Snygga Ziggy !

 

Fina & Duktiga Lotus !

 

Tre bröderna + Lottas hund Amber

 

Charmigaste Rossi !

  




Kraam från oss!


 
 
Maria

Maria

22 maj 2010 08:57

Hej julia !
Vad skönt att Ajax är bra nu.Han är en mkt stilig och trevlig kille,det var synd att ni inte kunde vara med. Jag tar tacksamt emot bilder. Ha en skön helg :)
m.johansson1@telia.com
Maria & Rossi

http://rossi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia - 26 februari 2012 19:19


Oturen har kommit till oss...först Ajax som varit skadad & lagom till han blivit bra så har jag åkt på värsta förskyldningen.. kan inte komma på nån gång jag varit så här förskyld och ont i halsen, varit helt sängliggande några dagar! Träningsnervern...

Av julia - 18 februari 2012 13:39

Igår var vi ute 3 ½ timme tillsammans med Elin & Tindra , det blev en lång promenad + lite mys i solen med smörgås och varmchoklad !      Ibland lyckad lilla Tindra gå igång ajax att leka ;D    finste Ajax        Stannade upp ibla...

Av julia - 9 februari 2012 20:02

men nu är vi tillbax... motivationen och  tiden för bloggen har inte funnits ! Men nu hoppas jag vi kan komma igång igen med lite uppdateringar !    Det har såklart hänt massor sen sist, men finns inte ens människa som skulle orka läsa allt, så...

Av julia - 7 december 2011 08:45

Det går lite trögt med bloggandet för tillfället nu..har inte rikigt tiden och motivationen!   Sista jag skrev skulle vi precis börja våran frittfölj kurs och idag är det sista gången på kursen, jätte tråkigt för det är en rolig kurs och man lär ...

Av julia - 10 november 2011 14:04

Igår började vi på en frittfölj kurs hos Emma! så nu jäklar ska vi bli proffs på frittfölj ;D  Kursen verkar vara väldigt givade, vi ska bryta ner fotgåendet i mindre bitar och sedan pussla ihop allt när alla bitar är "färdig lagade" .   Vi har...

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards