SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av julia - 25 maj 2010 20:23

Finns det något bättre än och bada i värmen ? skulle kunna ligga i hur länge som helst och mina kompisar här hemma håller med (; fast det är ju golden så inte så konstigt ? o folk tror nästan att jag är dessama när jag ligger i o plaskar ? konstiga människor   



Idag brukar jag vara på kurs, men hörde något om att det var inställd... tråkigt :(

och sista gången är nästa vecka vilket är ännu tråkigare, är ju så roligt och träna bland så många andra vovvar   


Nu ska jag ut på min sista kissrunda, börjar bli kissnödig och så ska jag dröma om att solen kommer tillbax så blir det både mera utevistelese hela dagarna och massor av bad   



Golden fasoner de dära me och rulla sig hela tiden...

  


Försten som tar pinnen vinner,

 

Alltid jag, vem är snabbare än en Aussie ? ;)

 

åååh finns det något skönare :D


Hela hundskaran

   


Fotomodell nästa ?

 


hört att jag är ganska så fin   

  



God natt, Nospuss AJAX

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards