SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 16 september 2010

Av julia - 16 september 2010 19:45

åååååh det är sååå roligt och träna med min lilla prins och va han är duktig, blir helt extas av o köra med han på sökrampen. Det var lugn dag idag med så ägnade förmiddagen i "trix o trick " - rummet och befäste lite av konsterna han kan med även shejpa in "stå på händer" de börjar ta sig, killen har tålamod !!   


och eftermiddagen spenderade vi på sökrampen såklart, idag koka vi tee och hällde i bägaren och vanligt kokt vatten i dom andra som störningar och så länge han markerade fint så ökade vi svårigheten med att minska % tee i bägaren så först hade vi 100% , sen 50 sen 25... osv osv och vi slutade på 0,003 % tee !!!!! 

Sen slutade vi för dagen för han var helt slut, men vi ska fortsätta imorgon och se hur långt ner vi kan komma, häftigt är det , vilket jävla luktsinne dom har och satan va snabb han är   


  

- han har börjat ta sin "snuttis" och gå runt med och ska ligga och sova med den, sötnos   



Nu ska de till köket och lagas fiskpinnar med ris ! 


Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards