SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

YEEEY !

Av julia - 12 november 2010 19:58

ÅHHHH ! vad glad jag blev igår när jag såg att jag fått svaren från rönken, jag var jätte orolig för hur hans höfter var då han härom veckan helt halt ... men vart orolig i onödan för min lilla prins för dom var kanonens, VÄ: A och HÖ: B och armbågar 0 ! kan inte bli så mycket bättre   


Så nu ska vi tuta o köra och ta o sätta fart, är taggad på att komma igång med lydnanden och tävla.. men är nog ett tag tills vi vågar och är klara för detta... men vi ska ju iaf ta ett stort steg i december och vara med på hundmässan   

som tur är har vi också anmält oss till utställning i esklilstuna nästa helg som lite träning ! :) 


Det är mycket nu, agilityn måste vi hålla iform också, vi håller på med så mycket hipp som happ , freestyle, lydnad, frisbee, agility osv... men kommer alltid till skott med något.. men det ska det bli ändring på   



Meeen tufft är det ibland.... Men vi ska inte ge upp Ajax vi kämpar på o trotsar mot er... 



   Min finaste finaste finaste, inget kommer emellan oss   

 
 
Yvonne

Yvonne

24 november 2010 07:54

Grattis till resultatet på HD röntgen.
Det är skönt när det är gjort o det inga problem är.
Hur gick det på utställningen i Eskilstuna?
Ja visst är det svårt att bestämma sig för vad man ska satsa på.
Vi gör oxå allt möjligt.Mest kör jag på tävlingslydnad så till våren tänkte jag att vi ska ta LP1.
Vi får se om plutten tänkt detsamma.
Krammisar från snögubbarna i Gårdeby

http://ziggy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia - 26 februari 2012 19:19


Oturen har kommit till oss...först Ajax som varit skadad & lagom till han blivit bra så har jag åkt på värsta förskyldningen.. kan inte komma på nån gång jag varit så här förskyld och ont i halsen, varit helt sängliggande några dagar! Träningsnervern...

Av julia - 18 februari 2012 13:39

Igår var vi ute 3 ½ timme tillsammans med Elin & Tindra , det blev en lång promenad + lite mys i solen med smörgås och varmchoklad !      Ibland lyckad lilla Tindra gå igång ajax att leka ;D    finste Ajax        Stannade upp ibla...

Av julia - 9 februari 2012 20:02

men nu är vi tillbax... motivationen och  tiden för bloggen har inte funnits ! Men nu hoppas jag vi kan komma igång igen med lite uppdateringar !    Det har såklart hänt massor sen sist, men finns inte ens människa som skulle orka läsa allt, så...

Av julia - 7 december 2011 08:45

Det går lite trögt med bloggandet för tillfället nu..har inte rikigt tiden och motivationen!   Sista jag skrev skulle vi precis börja våran frittfölj kurs och idag är det sista gången på kursen, jätte tråkigt för det är en rolig kurs och man lär ...

Av julia - 10 november 2011 14:04

Igår började vi på en frittfölj kurs hos Emma! så nu jäklar ska vi bli proffs på frittfölj ;D  Kursen verkar vara väldigt givade, vi ska bryta ner fotgåendet i mindre bitar och sedan pussla ihop allt när alla bitar är "färdig lagade" .   Vi har...

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards