SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av julia - 17 januari 2011 14:37

Nu ligger vi i träningstagen, mycket träningen blir det varvat med promenader som också är lite träning i sig att gå lös i "här - position" och inte gör massa annat om jag inte sagt fri komando, det börjar ta sig för killen men till att bli 100 % är det en bit kvar   

Målet är att kunna vara lös i "alla sammanhang"   


I Fredags hade vi hanvärkare hemma så då tänkte jag att jag skulle ta med mig hundarna på en lååångpromenad för att hålla mig hemmifrån! så vi började gå och hittade en ny skogväg och gick o gick o gick och kom fram i Hellasgården    dvs ca 2 timmar bort så var det bara att traska hem igen så många timmar vart det men hundarna var glada och matte va trött! hade träningverk också från gymträningen dagen innan !  


snö- tokiga hundar ! 


Men kan vara söta också 

    


Gräver tills det kommer upp en snöboll .. ? 

 


  


Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards