SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av julia - 24 januari 2011 22:05

Hjärnan är full av mål jag vill uppnå med Ajax, och vill bli klar NU NU NU ! men så funkar det ju inte, om jag kunde intala mig det också och ta det lugnare på träningspassen. 


Så nu på senaste tiden har vi haft lite mindre bra täningspass då jag blir irriterad och han frustrerad men det är inget konstigt alls då kraven höjs på honom. vilket är mitt eget fel som börjar så sent, han har varit mogen länge för det   


Men idag när jag kom hem från skolan så hade jag gott om tid och tog fram god skinka och klickern och gjorde plats i vardagsrummet och körde ett lugnt och pedagogiskt pass, vilket gick jätte bra ! 
känns så skönt när sista minnet är ett lyckat träningspass och pusselbitarna börjar falla på plats.


Vardagsrummet

   

Sedan efter middagen gick vi ut och lekte för att ha roligt och utan några krav   


Mycket jobb blir det av också, gäller bara att hitta någon som kan ställa upp att passa Ajax, så är tur att jag har min lilla mamma :) 
så är kanske dax att börja söka sommarjobb där man får ta med sig vovven !    


nu måste jag kila, så blir mer en annan dag ! 


kram kram 



Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards