SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av julia - 10 mars 2011 21:46

Nu var det ett tag sedan bloggandet, men skolan började igen denna vecka.. men skönt att det redan är fredag imorgon var en snabb vecka :) 

Ingen ting planerat i helgen (förutom jobb på söndag) känns skönt, så hoppas på bra väder så vi kan gå långpromenad och hitta nån bra ställe att träna på ! 


Skulle vilja spåra med Ajax, men det ända jag tänker med "spår" är att det är tråkigt, men är nog för att jag inte rikigt vet hur jag ska göra, få han med nosen i marken och inte bara springa hej vilt rakt fram ... nån som vill ha en spårar

kompis?   


Idag blev det lite trix träning i vardagsrummet ( ist för träning nere på klubben, då de vart pissväder) så la ut massa leksaker och ställde lådan i mitten så fick han leta reda på leksakerna och städa upp dom lådan, fixade han galant (men bollarna måste man glidtacka först...) så blev det lite fortsatt inlärning på vårat "halta" .. går framåt men lååångt kvar, poletten har inte ramlat ner heelt ! 



Saknaden är aldeles för stor...kan inte sluta tänka,grubbla,komma på lösningar, försöka hindra viljan något,ja ALLT ... 

  

Min andra halva som inte är hos mig... 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards