SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av julia - 18 mars 2011 21:40

Det va ett tag sen bloggen uppdaterades...och nu blir det bara en kortis, skriver mer i helgen :) 


Men lite träning har det blivit men han har börjat med att skälla när vi tränar freestyle.. vet inte om det är frustration eller vad det är jag för för fel.. meen det slutar inte bra för jag blir bara irriterad när han börjar skälla o ha sig och känns inte som han e lika fokuserad och lyssnar när han "skäller" någon som vart med om det o kan ge lite tips hur ni löste de... ? så känns inge vidare bra att fortsätta när vi kört fast och det inte blir bra.. 


Och vårt är det att hitta träningsplatser att vara på och nu kom det snö också.. vi som såg våren farmför oss ! 


Nu är det snart läggdags, ska upp vid 05.00 imorgon för att åka till Sollentuna och ställa ut "uppfödar Lottas" hund Wilja   Och jag känner hur nervös jag börjar bli så det här är en bra träning för mig så vi snart kan våga oss ut på tävlingsplanerna ! 
Det är ju nervösare och man känner större press när det är någon annan hund, men ska bli jätte kul ! och har inte träffat henne förut så ska bli spännande :)


Men åter kommer imorgon eller söndag hur det gick :)



Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards