SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av julia - 26 mars 2011 19:34

Denna helg bar det av för utställning igen! Ajax fick följa med och ställdes ut och vann över brorsan Lotus som är en väldigt fin pojke, gillar hans teckning :) Sedan fick Ajax möta en annan hane och sen tillslut veteranhanen och då efter mycket om och men från domaren så van veteran hanen. Så då var det in med Lottas hund Wilja som jag ställde även denna helg, gick super bra hon blev bästa tiken och sedan även BIR   


Är rätt så hysteriskt på såna här ställen när det är utställning inomhus fullt med hundar överrallt, funkar ju bra sålänge ägaren har koll på sin hund men finns många hundar som är superstressade över situationen och inte alls vill va där, eller hundar som gör vad dom vill längst ut i kopplet medan ägaren sitter och dricker kaffe .... men vädligt bra träning för Ajax, och han sköte sig galant ! fick både vara i buren där han lägger sig och tar det lungt och inte bryr sig om hundarna utan för nå speciellt mycket och även ligga utan för buren och bara ta det lungt !


Wilja 10 månader :

 

Ajax:

 


/ kram från oss ! 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards