SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 4 april 2011

Av julia - 4 april 2011 19:10

Äntligen är min lilla snutt hemma igen, inte ofta jag är ifrån han, måste säga att det var både tomt men samtidigt skönt att ha lite fritid och bara göra vad som helst och inte ha hunden i bakhuvudet ihela tiden som låser en lite gran  


Men va härligt när jag hämta han tillbaks igår, och han kände min lukt på långa vägar och sen blev överlycklig när han fick springa fram och ha lite kramkalas ! :D

Är nog viktigt att få sakna varandra lite ibland ( eller jag sakna han iaf )

Men vet att han haft det bra, han har varit med mammas kille på jobbet och hälsat på massa snickar och målare hela dagarna och sedan vart ute på landet och sprungit fritt  Så har varit mycket bättre för honom än att vara hemma med en höglöpande tik. men nu äntligen är det slut på alla löperier på det bra tag ! 



Så ingen träning har det hunnit med sedan förra "kursen", så ikväll och joo en liten snabb träning i köket hans det med igår kväll också.

Nu övar vi för fullt på att buga från liggande ( kan bara buga från stående) för att kunna visa det till nästa tillfälle  

jag ,som säkert väldigt många andra, tränar mycket bättre under "press / mål" målen behöver inte va höga, räcker med som i detta tillfälle att Emma säger att ja ska ha klarat det till nästa tillfälle så sätter tävlingsnerverna igång  


Nu ska vi ut o gå lite innan solen går ner, måste ta vara på dem vårkvällar man får :)


kram  

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards