SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av julia - 8 maj 2011 20:03

Ajax har varit med min mamma på landet hela helgen och nyss hemkommen och trött! men han har nog haft det mer än bra, fått vara hund och springa lös en hel helg :D 

och jag skulle passa på och göra massa saker när jag inte har en hund som ska ut o kissa och träna i tid o otid  ;) men sen var plugghögen alldeles för hög så lördagen gick jag nog inte utanför dörren knappt och det är ju rätt sällsynt när man har hund:)


Imorgon är det hundträning igen hos Emma och de sista hon sa var att nästa gång(imorgon kväll) ska jag inte koppla han när han hoppar ut ur bilen så ska han vara lös hela kvällen! så det gäller att jag tror på min lilla pojke och han är på sitt bästa humör så kommer det bli en underbar tränings kväll :) 


På tisdag ska får vi ta med våra egna hundar till skolan och ha en heldag med hundträning ska bli super kul! (brukar inte få ta med oss egna hundar, skolan har hunddagis så vi anväder alltid dem hundarna) 


Hoppas ni haft en bra helg, vädret har vänt och vi hoppas att det håller i sig :)

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards