SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av julia - 17 maj 2011 20:43

Nu blir det många träningsdagar här , och det gillar såklart både hos matte & hund ! 

Igår tog vi bilen och åkte ner i träna, när vi kom fram märkte jag att jag glömt kopplet, så vi fick klara oss utan vilket gick toppen ! :) Massa människor, joggare, cyklare och hundmöten blev det ! 


Imorgon åker vi med hela klassen och respektive hundar till en Stuga i skogen där vi ska övernatta 2 nätter, så det blir massa träning dygnet runt i 3 dagar/nätter ! 


och sen kommer vi hem på fredag och då blir det sova sova sova för lilla herr Paj för på lördagen måste han vara på topp igen för då är det Lydnads helg med Emma, ska blir jätte kul ! 

så blir intensiv träning varje dag nu i en vecka ! så vi bloggar igen när vi kommer hem igen :) 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards