SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 8 september 2011

Av julia - 8 september 2011 18:33

Här kommer en bild bomb !! 


I helgen var somsagt jag&Ajax uppe på vårt land ställe i Älvkalerby! Nog den mysigaste platsen jag vet ! 


Dagen innan tävlingen (fredagen) gick vi en supermysig låångpromenad, svårt att förmedla med bilder hur mysigt det är... men här är några ! 


             


Efter tävlingen så tog vi bilen vidare till havet, "rullsand" där han kunde spinga läng sandkanten och bara leva livet! Bada och snö är nog det bästa Ajax vet! så han var superglad! 

Var en obeskrivlig känsla hur helt underbart det var att gå där på sandkanten med Ajax som lekte i vågorna !!!! 


                             


Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards