SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 30 september 2011

Av julia - 30 september 2011 17:54

Nu är vi nyss hemkommna från en liten fotorunda med Elin, här kommer några fina bilder elin tagit ; 

            


Nu är det vila vila vila som gäller så att Ajax är i form imorgon har nog blivit alldeles för mycket träning på sistone, men har varit så stressade att hinna träna innan tävlingen (imorgon)! Så håll alla era tummar och tassar för oss imorgon :) 
ska blir roligt samtidigt som jag är sjukt nervös och nu är jag inte ens säker på att han kan sin sak vilket inte gör saken bättre ! men innerstinne tror jag att det kommer gå bra så länge lilla pojken har huvud på kopplat och är fokuserad och orkar hålla ihop (och om jag skötter mig såklart, är tydlig mot honom vad han ska göra)


men nu roppas det att tacosen står på bordet !!

kommer förhoppningsvis ett inlägg imorgon kväll om hur det gick ;)  

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards