SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av julia - 5 oktober 2011 13:43

Igår var det team träff igen! måste nog säga att det är lite hjödpunkten i veckan, vi är så glada att få vara med!! :) Igår bjöd Emma på tårta, och söta Anna hade med sig varsin ros till oss andra som tog första pris :) Den hänger på tork i mitt rum tillsammans med andra blommor jag fått.


Men vi fikade inte hela kvällen.. hundträning han vi också med ! Emma hjälpa mig hur jag skulle fortsätta/ göra om med Apporteringen för att få snygga upptag och när han kan det så tar vi tag i tuggandet han har på apporten. Fick även hjälp med Fjärren som har varit ett litet "bråk" moment..så nu ska jag belöna i pauserna och inte i skifterna då vi får massa gnäll då, hoppet över hinder ska jag få ut honom mycket längre nu hoppar han upp i luften o lander nästan rakt ner på andra sidan igen, haha inte konstigt att han låter som han gör stackarn... ! men nu ska vi få ordning på det hära.


vi ska tävla klass 2 en gång till för att få lite rutin och för att jag redan är anmälld till en, seeen längtar jag till att få träna klass 3 momenten !! :D men får inte ha för brottom... vilket jag lätt har..! 


Nu är det bara några dagar kvar, på söndag åker vi till kranfors för att lära oss valla får i 3 veckor ! längtar 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards