SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 7 november 2011

Av julia - 7 november 2011 16:42

I helgen var det halloween cup på tyresö bk ! Hela team ego dogs var närvarande (förutom Marion), 4 av oss tävlade dem andra två var med som stöd och hejjare ! 


Är så nöjd över min lilla pajjen, han skötte sig bra. Vi fick ett första pris och en första placering :) Sen var det ju cup så alla som vann sin klass tävlade sedan mot varandra och då kom vi delad andra plats ! riktigt nöjd över dagen, sen åkte vi hem frusna och trötta och med massa fina priser ! 


Nu ska vi träna träna träna inför klass 3  


Och på onsdag börjar även vår frittfölj kurs! Frittfölj är något jag vill ha PERFEKT, det ska vara en självklart 10:a, så nu ska vi jobba på blicksläppen han kan få och att han har en tendens att gå för långt fram..! 


 
 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards