SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av julia - 19 augusti 2010 18:19

Hejsan , 

idag packade vi väskan och tänkte bege oss någonstans där det finns mycket hundar för att träna på den biten med både stå o prata o han ska sitta brevid och att ha massa hundar som strörning, så vi tänkte att brukshundsklubben måste vara ett bra ställe så vi tog cykeln och begav oss ner ditt, men så kom vi fram och ja inte en människa fanns där :O vart är alla (?) 


så vi bestämde oss för att träna lite och se om de kommer någon om en stund, (men det gjorde de inte) men ajax var både trött efter värmen och cykelturen så träningen blev en aning ofokus från hans sida men invigde en ny leksak "trasa" och den var poppis iaf   


men sen bestämde jag mig för att jag skulle filma lite träning och vissa upp här o bloggen, speciellt lite freestylekonster för snyggaste syrran   )  

och även för mig egen del för och se lite fel jag för i lydnaden, 

men dom få lydnads filmerna jag lyckades spela in såg man ju inte ett dugg av och freestyle filmerna är helt brusiga så nästan att det är pinsamt att vissa dom men ajax tjatar så... (a) men lovar att det kommer en bättre film inom kort ! 



Ajax belönar sig själv... :P 




neeh, de här va skam på hörnivå kavliten är sämst och namn på  videon blev det heller inte... 


men men har inte tid att fixa med det nu,  för imorgon bär det av till Jönköping för Mixläger, där vi bor alla över hela helgen men deltagare från "tävlings-lydnad" , "agility" på olika nivåer , och "frisbee", jag och ajax ska somsagt gå frisbee men kommer att bo med alla andra deltagare också , man delar rum 4 -4 så ska bli jätte spännande det hära och mycket mer vet jag inte kommer en uppdatering efter helgen om hur lägret var :) 


kram sålänge ! 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards