SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av julia - 28 februari 2011 14:10

Denna vecka har jag sportlov   Inte mycket planerat, har jobbat förmiddag idag och sen ska ja jobba onsdag förmiddag sen är jag ledig om det inte dyker upp något mer jobb   


Så får se vad veckan har att erbjuda, mycket hundträning hoppas jag att det blir. Nu när vi kan träna vilken tid som helst på dagen ! 

Träffa Elin och gå hundpromenad är iallfall inbokat   


Vet ni, inatt drömde jag att jag och Ajax var med i en Freesyle trävling och man tävlade först en gång alla mot varandra och sedan blev dom 10 bästa 1:or eller 2:or och dom skulle tävla igen mot varandra. Jag och Ajax gick vidare och skulle köra vårt nummer igen, men han var helt loj och lysnade inte någon ting på vad jag sa och ja gjorde bort mig när ja sprang runt för att försöka fåigång honom... o ne usch tur att det bara var en dröm och att när vi vågar ta oss ut o tväla så går det bättre   



Mina drömmar brukar oftast vara kopplade till något jag gjort, pratat om , eller alla tankar jag har i huvudet.. så jag undrar om denna dröm var kopplad till tankarna som snurrar i mitt huvud om jag ska kastrera Ajax eller inte ... (kom gärna med åsikter och erfarenheter) 



   Läängtar till sommaren... 

Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards