SOLSKENETS BELLOROFON *AJAX*

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av julia - 4 mars 2011 16:31

Mycket promenader blir det och låånga sådana har det blivit denna vecka när vi har haft sportlov ! 


Jag startade mitt sportlov med att jobba hela måndagen! och Tisdagen spenderade jag i skogen tillsammans med Elin och Tira 


Ryggsäcken med fika var såklart med och medan vi satt och fika så roade sig Ajax med att leka skogshugare och fällde ett träd som han lekte med ..

 


  


Sedan på Onsdagen blev det lite jobba igen och sedan hem till farmor och fika och äta mat    man är alltid lika mätt när man kommer därifrån, tror nästan att man kan rulla hem .   


Sen på Torsdagen blev det att packa ryggsäcken igen och denna gång tog jag med alla famijens hundar och mötte upp Elin för en promenad i skogen som slutade med att ca fem timmar senare så hämtade Nina upp oss med bilen så vi han hem och fixa oss för att åka in och käka middag och kolla på Bio på kvällen    



Gårdagen promenad; 

  

Medan vi åt våra "matsäck" så sökte hundarna mat i snön.. 

 

Medan Bella vilade upp sig..

  

Bus ute på isen 

 

Och lite "hämta boll" övning 

 

Så ska man vänta på sin tur, 1 i taget ! 

 


sådär ja,   

Bella 

  



Resten av helgen består av jobb, så missar tyvär lekträffen med dom andra Aussiesarna ...  


Presentation


Jag är en aussie kille som heter Ajax och kommer från Solskennetskennel ! Här kan ni följa mina dagar så som vardagen till träningar,tävliggar och utställningar tillsammans med min matte julia 19 år!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards